Скандальная «Перша львівська хвойдарня» открылась и закрылась

Наверняка ты слышал и читал, что во Львове открывается «Перша львівська хвойдарня». О сомнительном заведении написали не только украинские, но и зарубежные СМИ, включая российские.

shlyuharnya

Журналисты РФ, скорее всего, не один час мучились над переводом слова «хвойдарня», поэтому не нашли ничего иного, как «шлюхарня». По понятным причинам открытие столь необычного заведения стало предметом споров и горячих дискуссий. Теперь пришло время узнать правду. Итак, что представляет собой Перша львівська хвойдарня, и почему она закрылась, не проработав и месяца?!

persha-lvivska-hvojdarnya

Мы не станем переводить первоисточник и не будем говорить лишних слов – просто почитай, ведь оно того стоит, поскольку наглядно показывает, каковым является нынешнее общество.

Дорогі друзі, колеги та просто читачі. Зараз буде лонгрід, але його варто прочитати. За останній місяць ви неодноразово бачили репости, посилання та статті про Перша львівська хвойдарня. Настав час зізнатися – це наш проект. І зараз ми все про нього розкажемо.

Що таке «Перша львівська хвойдарня»? Це діджітал-арт проект аґенції вирішення складних задач Golova Agency. «Перша львівська хвойдарня» — повністю віртуальний проект, який існує у Facebook, ЗМІ та у наших з вами головах. Цей проект показує глибоко гедонізоване сучасне суспільство, яке у гонитві за унікальністю усвідомлення себе в цифровому просторі готове йти до закладу, якого не існує і який сповідує сумнівні цінності.

Ідея виникла завдяки жарту за столом. «Як би називався дім розпусти у Львові?» — «Перша львівська хвойдарня» — «А давайте реально зробимо і розкрутимо такий заклад?». Тож ми його зробили і розкрутили.

Чому це спрацювало?
1. Провокативна ідея, яка викликала суспільний резонанс
2. Формат – спікізі (ніхто не знає де він є, тільки обрані)
3. Майстерний дизайн
4. Ефективний SMM
5. Залучення лідерів думок

Результати неочікувано високі. На подію «Відкриття» висловили бажання прийти понад 470 людей. Лише за тиждень на сторінку Хвойдарні підписалося понад 1000 користувачів.

hvojdarnya-u-lvovi

За час кампанії у ЗМІ з’явилось понад 100 публікацій про Хвойдарню (навіть у ватних ЗМІ запалало), а за місяць кампанії охоплення сторінки «Першої львівської хвойдарні» перевищило 192 000 користувачів.

hvojdarnya-v-ukraine

І, нарешті, наш проект було номіновано на нагороду X-Ray Marketing Awards у категорії «Саспенс року».

hvojdarnya-vo-lvove

Проект сколихнув ресторанні та маркетингові спільноти України. Сподіваємось, він надихне наших колег та рестораторів на більш яскраві, зухвалі та сміливі рекламні кампанії. А ми завжди готові їм допомогти з ідеями та реалізацією.

hvojdarnya-lvov