Інтернет-послуги, на які ви заслуговуєте

Шукаєте надійного інтернет-провайдера в квартиру, приватний будинок або офіс?

Ідеальним постачальником може стати компанія «Інформаційні Технології» — піонер на українському ринку телекомунікаційних послуг. Розпочавши діяльність у 1991 році як оператор кабельного телебачення, компанія активно розвивалася та освоювала нові напрями. Сьогодні клієнтам «Інформаційних Технологій» доступні:

  • Інтернет-послуги з найвищою швидкістю передачі даних за допомогою широкосмугових волоконно-оптичних ліній зв’язку. Виділена лінія дає кожному користувачеві можливість справлятися з будь-якими типами завдань — від електронної пошти, роботи в месенджерах та офісних програмах до перегляду потокового відео і створення «важких» дизайнерських продуктів.
  • Аналогове та цифрове телебачення, зокрема в пакеті «Інтернет + TV» (від 72 каналів), з мінімальною абонентською платою.
  • Ігрові сервери.

Ознайомитися з переліком усіх послуг компанії, дізнатися про умови підключення та уточнити географію обслуговування IT-мережі можна тут: https://www.it-tv.org/ua/.

Оптимальні тарифи

Орієнтуючись на запити різних категорій користувачів, компанія «Інформаційні Технології» розробила чотири основні безлімітні пакети, запропонувавши оптимальне поєднання вартості послуг і технічних характеристик мережі. Гарантована швидкість підключення та передачі даних у різних тарифних планах становить 50, 100, 300 та 1000 Мбіт/с за конкурентної абонентської плати.

Незалежно від типу обраного тарифу, включно зі стабільним гігабітним пакетом, представленим на сторінці https://www.it-tv.org/ua/gigabitnyiy-internet, будь-який користувач може взяти необхідне обладнання (роутер) в оренду у провайдера.

Безлімітна технічна підтримка «для своїх»

Ідеальним можна вважати інтернет-провайдера, з яким клієнт спілкується вкрай рідко, бо все працює як швейцарський годинник. Команда «Інформаційних Технологій» створює всі умови для того, щоб приватні клієнти та бізнес-користувачі підключилися та «забули» про оператора. Проте у випадках, коли відбувається збій або виникають питання, клієнти можуть отримати професійну консультаційну й технічну допомогу в режимі 24/7. 

Із самого початку компанія зосередилася на розвитку мережі в окремих районах столиці, намагаючись забезпечити всеосяжну підтримку локацій. Поступово зона обслуговування розширюється, при цьому якість сервісу зберігається на найвищому рівні. Заявки на підключення до мережі, перехід на новий пакет та ремонтні роботи приймаються до оброблення в день надходження.

«Інформаційні технології» підтримують контакти з користувачами за усіма можливими каналами, зв’язатися з оператором можна телефоном, у чаті, через месенджери та особистий кабінет.